Kamis, 21 Mei 2009

If i were. . And if you were. .

If i were a boy. .
I think i could understand how it feels to love a girl. .
I swear i'd be a better man. .
I'd listen to her. .
Cause i know how it hurts when you lose the one you wanted, cause he's taking you for granted. .
And everything you had got destroyed. .
(If i were a boy - Beyoncé)


2 hari menuju 4 bulanan. .
Sekaligus 2 hari saya ga bisa ngehubungin kamu (lagi). .
Apa kamu bener2 ga mau saya ganggu kalo kamu lagi di rumah?
How could i know?
You don't even tell me. .

Waktu 1 bulanan, 2 bulanan, 3 bulanan. .
Jangankan buat ngerayain, ketemuan juga kita ngga. .
4 bulanan nanti, saya mau kita barengan. .
Saya mau ada di sebelah kamu pas hari itu. .
Tapi kayanya ga bisa. .

Kalo aja kamu bisa dihubungin hari ini. .
Kalo aja kamu bisa ngeyakinin saya buat ga pergi ke tempat lain pas kita 4 bulanan nanti. .

Tapi udah terlanjur. .
Maaf. .
I've decided to go. .
And i really really have to. .
It's about my family. .

If i could see you tomorrow, i wanna talk to you. .
But i don't wanna hurt you. .
I don't wanna make you feel guilty. .
Or angry. .
With me. .

P.S. I love you. .

Tidak ada komentar: