Selasa, 03 Maret 2009

Saya, angkot soreang, dan pedagang buah2an. .

Hari jumat yg lalu, saat saya OTW k sekolah. .
Angkot SOREANG yg saya tumpangi berhenti di depan pasar caringin dan masuklah beberapa mang2 pedagang buah2an, lengkap dgn buah2an jualannya yg dikarungin. .

Beberapa menit kemudian, terdengarlah celetukan2 yg kurang lebih seperti ini. .

Mang 1 : Ayeuna mah nya, anu babu teh meuni embung disebut babu deui. . Sok ngagaraya ! Hayangna teh disebut 'slening servis'. . Aya2 wae lah. .

Dalam hati saya berkata. .
'Slening servis' tuh, cleaning service?
Hha, dasar si mang. .

Lalu, mang yg lainnya menimpali. .

Mang 2 : Terus aya deui, eta tatangga aing. . Gawena teh jadi suster ceunah. . Aing geus mikir, hade pisan manehna jadi suster. .
Ai pas ditanya :
Di rumah sakit mana?
Ngajawabna teh :
Eta, di imah bu sopi. .

Heuh. . Eta mah lain suster atu nyak ! Kieu2 oge, aing oge nyaho eta mah ngaranna 'bebi sister', lain suster !

Mang 1 : Bebi sister, bebi sister ! Angger weh babu siah !
Terus deui, aya babaturan aing. . Ngakuna teh usaha 'londri', padahal mah buruh nyeseuhan geura !

Ckckckck. .

Mang 3 : ( kehabisan kata2, lalu sambil geleng2 kepala berkata ) Heueuh, heueuh. .


Well well well, entah kenapa saya jadi sangat suka angkot soreang :p

1 komentar:

hamung mengatakan...

salam kenal.menarik banget,walau saya bacanya sambil mikir,mengira-ngira artinya,maklum tidak fasih bahasa sunda
salam